Tre spel idag; blir ingen större motivering, hinner ej.
Först ut.
| 2011-05-13 15:45 | Tennis | S.Stosur vs F.Schiavone |
-2Game |
FT |
7.5 |
1.970 |
Två väldigt jämna spelare generellt sätt. Dock är formen så mycket bättre för Stosur, har sett dom båda spela ett par matcher och formmässigt är Stosur flera snäpp vassare. Schiavone sa även igår att hon inte spelat alls bra, dessutom har hon en väldigt lång match i benen sedan gårdagen.
| 2011-05-13 15:35 | Tennis | T.Berdych vs R.Gasquet |
-2Game |
FT |
7.5 |
2.060 |
Fransmannen hypas en hel del för han slog Federer. Oddset på Berdych är enligt mig väldigt bra, det kommer säkert bli hyfsat jämnt men tror Berdych är den starkare. Dessutom ser jag Gasquets spelstil passa Berdych som handsken. Tror han kan slå igenom fransmannen på ett sätt som Federer inte kunde/orkade.
Till sist:
| 2011-05-13 19:35 | Tennis | V.Azarenka vs M.Sharapova |
-3Game |
FT |
9.5 |
2.000 |
Otroligt lockande odds på Azarenka. Hon ÄR en mycket, mycket bättre spelare just nu, formmässigt och generellt. Jag kan inte se hur Sharapova ska vinna här om inte Azarenka klappar ihop på något sätt. Normalt sätt ska detta bli en enkel seger för Azarenka då hon är överlägsen Sharapova på allt, dessutom är underlaget till stor fördel för Azarenka. Jag tror Sharapovas tidigare två lätta vinster lurat en hel del här idag. Hårt bet på Azarenka!