Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-14, 10:50   #214
Thore10

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linusjkpg Visa inlägg
Thore kan man få motivering till Dalkurd och Forward tack?

Lycka till i helgen
Jag ska iväg om en kvart så blir bara kort och ganska slarvigt isf.

Dalkurd - Sirius: Sirius har inlett med 2 torskar, 1 oavgjord och 1 vinst. Man är ett spelande lag, vilket passar Dalkurd mycket bra. Laget hade en svettig match i onsdags i svenska cupen mot Kalmar som man till slut torskade med 1-0. Det är inte omöjligt att det kan vara lite slitna ben hos vissa Siriusspelare.

Dalkurd har inlett med 2 segrar, 1 oavgjord och 1 torsk. Man är ett spelande lag med en fin offensiv. Jag tycker inte att man ska vara dogs hemma mot Sirius, särskilt då man är svårslagna hemma på plastgräset.

Har snackat med Dalkurds målvakt och han säger att Sirius är ett lag som passar dom bra. Han håller även med om att man inte ska vara underdogs hemma, även om man inte ska vara några jättefavoriter heller.

BK Forward - Akropolis:

Forward har ett intressant lag, många unga talanger blandat med spelare med allsvensk rutin som Herrish Kuhi och Kristoffer Näfver. Man har inlett serien med 2 vinster och 2 oavgjorda. Laget har en stabil offensiv, 2+ mål i dom 3 första matcherna för att sedan spela 0-0 borta mot Umeå senast, vilket iofs är ett bra resultat.

Akropolis är nykomlingar i serien och har ett väldigt ungt och relativt orutinerat lag. Man har inlett serien med 2 förluster, 1 oavgjord och 1 vinst. Man har problem med målskyttet då man bara gjort mål i 2 matcher av 4.

Forward känns bättre och jag tror man löser det här på hemmaplan.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat