Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-14, 17:16   #743
dellgren
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Hahaha åå den där har jag tänkt på också, man sitter där och kollar på scoreboarden och inser att om man hade gjort precis tvärt om hade det gått jävligt bra. Sen sitter man och funderar nästa dag om man bara ska gå tvärt emot sina egna picks, men det känns ju helt retarded.

Det roligaste är ju att när det väl går bra så känns det som norm och när det går skit så känns det som att man är världens otursammaste människa. Fyfan just nu känns det så kan jag säga .

Om man skulle känna samma lycka när man tjänar i relation till samma besvikelse när man förlorar skulle man typ springa runt och tugga fradga naken och skrikandes dry-humpa hela huset i något jävla E-lyckorus.
Instämmer till fullo. Man tänker liksom inte något speciellt när ett spel går in. Precis som om man alltid förväntar sig det liksom. Man kanske borde uppskatta sina vinster mer...

Det var som igår: Totalt över dagen gick jag 10 spänn plus. Och ändå är man liksom otroligt missnöjd med det. Man får se det i relation till riktigt taskiga dagar då betydligt större summor försvinner...
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat