Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Under 2.5 i Kedah/Perlis gick att spela för 2.88 innan matchstart och du har den till 2.15. Nu vet jag inte vad det står i matchen, men tycker du inte att det är mer relevant att Perlis har släppt in 44 mål på de 19 spelade matcherna i år och att de är över 14-7 i år?
Oavsett vad som har hänt inbördes mellan lagen kan man ju tydligt se att Perlis försvar inte håller i år. Baserar du enbart dina spel på inbördes möten? Tror du kan få problem med att slå böckerna om du väger in historiken mer än nutiden.
Edit: ser att spelet satt, tycker dock att poängen i mitt inlägg kvarstår. Tror som sagt nutid är oerhört mycket viktigare än vad som hände lagen emellan för 4 år sedan. BOL
|
Din poäng kvarstår absolut. Speciellt efter det att jag gick in och kollade årets resultat för lagen. Då såg jag att jag egentligen
INTE skulle ha lagt det spelet idag om jag hade gått efter vad jag egentligen skulle gått efter. Måste slarvat när jag läste siffrorna. Men möten lagen emellan blev avgörande här då Perlis absolut är ett katastrofalt dåligt bortalag men samtidigt är Kedah inget skrämmande hemmalag heller med ett snitt på under 1 mål per match.
Men som det står i trådstarten så är detta ett sheet baserat nästan utselutande på statistik.
Men tack för input!