Ämne: Återkomst
Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-18, 18:15   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Återkomst

Har haft lite väl mycket uppsatsskrivande på sista tiden och inte känt för att skriva mer än möjligt, men nu börjar det äntligen lugna ner sig och endast ett par tentor återstår innan det är dags för sommar på riktigt.

Dagens bästa spel:
2011-05-19 02:10MLBChicago White Sox vs Cleveland Indians UNDER U 8.0 FT 4 1.800

Jake Peavy smygstartade sin säsong mot Angels och lyckades vinna 6-4 vilket var välbehövligt för Whitesox som nu är 18-25 sina senaste. Sen förra säsongen har Peavy antingen vunnit eller fixat 6 st raka QS och jag tror matchen mot Angels var den han behövde för att skaka av sig rosten av sin skada. Känns såklart lite nervöst att spela mot mirakellaget Indians offensiv, men de har ju faktiskt Masterson på mounden som senast gjorde en riktigt dålig insats mot Rays där han gav upp 5 runs på 6 innings med 4 walks. Innan dess hade han dock 7 raka QS och jag tror även han kommer göra en bra insats idag. Under är 5-2-1 senaste 8 bortamatcherna för Indians och under är 3-1-1 när Whitesox lirar mot ett vinnande lag.

4u @ 1.800

Övriga spelen är mer känsla än fakta, något som brukar vara givande när jag närmar mig juni's MLB.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+5), Snivar (+5), velpelle (+10), RobinD (+1), forgetful (+1), Rejs (+3)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat