Ogiltigt spel-ID: 390333
Tacksamt hcp på Sofia. Den här borde hon klara tycker jag.
Ogiltigt spel-ID: 390346
Hemmaspelaren Prodon möter en up'n'comer i '92:an Velotti som faktiskt vann Franska Öppna för juniorer förra året. Värt en liten slant till det oddset.
Ogiltigt spel-ID: 390353
Det finns en hel del spel idag med lockande odds då det är lite lotteri i vilken spelare som väljer att vila sig inför Franska Öppna. Dulgheru kan mycket väl ta en Zvonareva som har haft det motigt på sistone med många 3setare bakom sig.
Wozniacki-Wickmayer vill jag nog inte röra. Wozniacki spelar inte bra just nu och Wickmayer spelar på hemmaplan. Jag ser inte Wozniacki som en spelare som gör bjudmatcher för att hon ska vila. Så hårt matchad har hon faktiskt inte varit tycker jag. Vill Woz vinna här så kommer hon ge allt för hennes egen skull. Hon måste verkligen komma igång med ett bättre spel. Men med tanke på hennes spel kan en Wickmayer mycket väl skrälla här. Men jag avstår
Lägger även till Garrigues som segrare i Strasbourg. Hon stortrivs här och har redan 3 titlar i Strasbourg. Hon mosade min Bojana igår 6-0, 6-2 och efter att Ivanovic har dragit sig ur har hon ganska så enkelt motstånd hela vägen till finalen. Jag borde tagit henne till 6.50 innan matchen mot Bojana men där var mina förhoppningar andra. Nu får det bli 4.50