Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-20, 07:22   #23
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gårdagen vill jag gömma fort. 1-6 och lite sisådär 10 units back. Jag vill ju vara mer selektiv i och med dagboken och det var jag verkligen inte igår. Det blev en hel del högoddsare jag spelade på men jag hoppades på att åtminstone en av dem skulle gå in.

Nu är det bara att skaka av sig gårdagen och sikta in sig på dagens spel

Ogiltigt spel-ID: 391526

Oddset på Prodon öppnades på 2.45 på Pinnen. Nu är han nere i 1.98 och ännu lägre på andra siter. 1.85 på bwin. Jag vet inte varför han har sjunkit så mycket i odds. De anser väl att det är en 50-50 nu. Det kanske inte finns så mycket värde i det här spelet till 1.90 men värt en slant om det är något bolagen ser som inte jag vet om. Jag sätter 2 units vilket kanske är modigt.

Ogiltigt spel-ID: 391525

Här gör jag bftrader besviken och spelar emot Bartoli. Jag har Garrigues som vinnare av Strasbourg och jag ska försöka dra med mig pengar från henne så länge hon räcker till. Bartoli har 5-2 i h2h men de 2 förlusterna kom på just grus och då blev det ordentligt med däng. Garrigues kommer göra det jobbigt för Bartoli som spelar med sina dubbelfattade forehands. Med tanke på formen av Garrigues och hur bra resultat hon har sedan tidigare i Strasbourg blir detta ett givet spel för mig. Jag tar det blygsamma handikappet på -1,5 @1.83 på bet365 för kassans skull men värdet har ni på betfair för 1.82 på Garrigues utan krussiduller. Oddset stiger fortfarande på betfair så jag väntar en liten stund till innan jag trycker av med 5 units.

VÄntar också på att Pivovarova-Stephens ska släppas på bet365 (om den gör det). Jag gillar verkligen Stephens som sällan gör bort sig. Jag tror att det kan bli en mer än hyffsad spelare av henne. 1.98 på betfair just nu.

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-20 klockan 07:25.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat