Mycket svår omgång - Brioni hade, om han inte skulle varit med i Elitloppet, varit min spik - nu tror jag inte på ett offensivt upplägg. Kan visserligen vinna ändå, men ingen spik i min bok, just nu i alla fall...
Hysteriskt svår omgång och därmed rätta att spela...
I första står det mellan 2, 6, 7, 8, 9, 10 - stormvarning på Tintomara Hornline! Detta är en flygmaskin som slår detta gäng om hon står på friska och fräscha ben - från dödens...
Andra V75 är olösligt om inte någon utav Ingvar Viking eller Carlito Brigante vinner... Kanske ett lås på dessa?
Tredje V75: Äntligen kommer Viola Silas få en vilsam resa - detta är hon värd... Jag tar 2, 5 och 8!
Fjärde V75: Ester Zonett får svårt på Gävles korta upplopp! Här tar jag alla utom 7 och 9 - de är, i princip, chanslösa, resten kan vinna!
Femte: 2, 3, 5, 10, 11 och 13 - detta är helgarderat! Mest plus på Myllarfaks som fått en rejäl urblåsare efter två galopper och vila...
6:e V75: Här tar de som har råd 3, 6, 7 och nio - ett fyrahästarslås som jag ser det...! Pass upp på Lindegrens mörsare - perfekt inne i loppet, siktat på detta, hemmabana och springspår - luktar spets och slut lång väg...!
V75:7 - Står mellan 3, 8, 10 och 12...!
Nu gäller det att få ihop detta och hitta spikarna - jag förstår dig KP, när du säger att du haft spik i nästan alla avdelningar men sedan ändrat dig - fullt förståeligt!
/Badass