Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-25, 16:24   #143
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Visa inlägg
Är det någon här på forumet som varit med om att få sitt konto avstängt på Betfair?

Använder Geeks Toy och när man spelar med den mjukvaran kan man komma runt insatskravet på 30 kr, vilket jag faktiskt inte tänkt speciellt mycket på. Satsar ju ändå minst 30 kr när jag lägger ett spel. Däremot händer det ju ofta när jag ska hedga att jag först lägger ett boka-bet i samma belopp som mitt back-bet. I och med detta har jag skapat mig ett riskfritt spel. När jag sen grönar ut kan beloppet då ibland bli mindre än 30 kr.

Är det tillåtet att gröna ut på det här sättet på BF? Om det inte är tillåtet, hur allvarligt tror ni de ser på det? Jag vill ju inte att mitt konto ska bli avstängt. Samtidigt betalar jag ganska mycket kommission till dem så man tycker ju att de inte borde suspendera kunder för skitsaker.

Givetvis skulle jag kunna fråga supporten på BF, men är rädd för att de ska granska mitt konto om jag gör detta.
Om jag har förstått saken rätt löper du ingen risk genom att placera mindre bets via mjukvaran, det är nog bara en summa som är förutbestämd på hemsidan.

Någon får gärna bekräfta om detta stämmer eller om det är på tok felaktigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sonny (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat