Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-26, 16:39   #1093
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Vad tror ni Holms betalar folk för att de ska verka som användare och uppmunta till MG-system i deras gästbok?

Citat:
Patrik- 2011-05-26 15:47:20
david, ränka på formeln själv.

X ger ca 3.40 i snitt.

börja m 100 kr, öka me 50% efter varje miss..... någon gång kommer krysset, gäller bara att vara uthållig...
Citat:
david, sätt upp det själv på ett papper.....

1a matchen 100 kr
2a matchen 225 kr
3e matchen 337 kr osv till krysset kommer (för kommer gör det)

man måste dock ha en kassa/plånbok som tåler att ligga ute med en del om det går 7-10 matcher utan X.....men minus har du svårt att gå m den formeln/oddsen
När inte ens matten stämmer i exemplet skulle ju vilken idiot som helst reagera, men inte på R&K inte...

Citat:
David- 2011-05-26 15:55:22
Patrik + Jarelind

Det låter helt klart intressant. Har du/ni provat denna strategi över en längre tid? Vad är det längsta utan vinst ni fått gå? Är det tänkt att man alltid ska kryssspela samma lag under en säsong?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat