Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-27, 20:37   #226
jaroiten
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Detta är bara väldigt avtiltande.

Jag gör en beställning igår som lämnar mig med 21kr på bankontot eftersom jag vet att jag kommer att få in pengar från nordicbet på drygt 5k genom ett expressuttag. Dock så stoppar nordicbet uttaget pga någon pengatvättsskyddsgrej. Jag har dessutom några små räkningar och fakturor som ska betalas så detta var ju en mindre katastrof för mig, hade säkert fått låna av morsan men hon har det tufft med ekonomin så förbannat jävla skönt att det löste sig:

Spoiler:
Tack för att du kontaktar NordicBet.com. En Live Chat-operatör kommer snart att hjälpa dig.

Du pratar nu med 'Viktor'.

Viktor: Hei,

Slurf: Hej, jag fick ett uttag nekat. Jag satte in några tusen från moneybookers men jag bestämde mig för att ta hem allt efter att jag fick in ett spel jag haft liggande sedan oktober. Jag nekades ett expressuttag pga er pängatvättsskydd w/e policy. Jag anser att jag har rätt att ta ut mina 2400 eftersom de var vinsten från spelet som var liggande sedan tidigare. Akut kris här!!!!

Viktor: Hva kan vi hjelpe deg med?

Viktor: Et øyeblikk!

Viktor: Jeg tok det opp mer vår finansavdeling. Du må ta ut minst 3500 SEK til Moneybookers, før resten kan tas ut til for eksempel Bank.

Slurf: Kan jag göra uttaget till bank först?

Slurf: jag vill ju inte behöva betala en dyr avgift för att kunna ta ut till moneybookers

Viktor: Nei, du må ta ut 3500 SEK til Moneybookers først.

Slurf: varför?

Slurf: det finns ingen logik i det

Isak: så okej om jag tar ut 3500 nu

Isak: då GARANTERAR du att jag får ut resten nu idag

Viktor: Et øyeblikk

Viktor: Jeg la nettopp merke til at du ikke har omsatt din Moneybookers-innskudd på 3189.11 SEK. Du må spille for ytterligere 2689,11 SEK hvis du ikke ønsker å betale en avgift på 4% av 2689,11 SEK.

Slurf: Kan jag inte bara få ta ut mina 2400 som kommer från ett spel lagt i oktober?

Slurf: era regler är ju helt galna

Slurf: Jag får nog lösa detta på annat sätt och se till att omsätta pengarna

Viktor: Et øyeblikk

Viktor: Vennligst be om et nytt bankuttak på 2400 så skal jeg se til at den blir behandlet i løpet av kvelden.

Slurf: Sådär, nu har jag skickat ett till

Slurf: tack för hjälpen

Viktor: Takk! Jeg regner med at uttaket vil bli behandlet innen 1 til 2 timer.

Slurf: Okej, stort tack och ha en trevlig helg!!

Viktor: Takk, det samma!
Du glömde att byta ut Isak till Slurf ett par gånger där..
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat