Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-28, 19:15   #35
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Var ett rykte om det i vintras, därför jag drog upp det.
Jag vill bara se honom i ett lag med en tung striker som e bra på huvet.
Han skulle nog inte vara så himla dålig för liverpool som du tror, Visst så skulle jag inte heller vilja se honom som en man för startelvan, a-laget absolut, rotations spelare. Han kan ju ändå spela på ett par positioner, och för liverpool som har en sån ganska tunn trupp skulle det väl inte vara helt fel.

men å andra sidan har ju liverpool nya ägare nu och de lär ju satsa på större namn än så!
Nu ska vi räta ut ett och annat:

1: Ryktet florerade INNAN Roy fick gå, konstigt att det ryktet fanns när mannen som plockade in Konchesky, Poulsen och Brad Jones var i klubben.

2: Är det något Liverpool har så är det ju bredd i laget, det som saknas är ju spets. A-truppen var helt insane stor i år och med tanke på att vi med all sannolikhet göra oss av med:

Jones, Kyrgiakos, Cole, Jovanovic, Poulsen, Mavinga, Ngog, Aurelio, Insua, Degen, Aquilani, El Zhar och eventuellt en del spelare från reservtruppen som inte blommat ut som det var tänkt.

Om alla dessa försvinner ska Seb alltså konkurrera med: Gerrad, Lucas, Meireles, Kuyt, Maxi, Spearing, Shelvey. Inte ens om vi släpper allt dökött och inte värvar så skulle Seb ta en plats i den röda tröjan.

Nej du, de värvningar som ska in är spelare som är bättre än de vi ersätter, och visst Seb skulle väl stå före i Poulsen och El Zhar i ledet om de skulle stanna, men vi snackar om värvningar som ska ta oss tillbaka till CL så Seb blev nog avskriven i samma stund Comolli kom in i bilden.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat