Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Detta har inget med klubbsympatier att göra, det är objektiv fakta ryktet florerade innan Roy lämnade klubben.
Sen så kan du ju inte jämföra Seb med Mavinga som är vänsterback, Jones som är målvakt, Degen som är högerback, Ngog som är anfallare och Jovanovic som är anfallare.
Sedan har du även fel i att Meireles skulle fylla tomrummet när Gerrard är skadad, de ska lira samtidigt med en balansspelare bakom är det tänkt.
Mata/Young är vänsteryttrar i första hand ja och på högeryttern ryktas det om Downing/Marveaux/De Bruyne med flera.
Sen så är det ju så i modern fotboll att du ska i princip ha 2 spelare med samma kvalitet på varje position för att hävda dig i toppen av EPL och i CL.
|
Mjo, Nej jag tyckte samma sak när du drog upp de namnen men ville inte gå in på det djupare

Jovanovic har vad jag sett oftast spelat ute på vänsterkanten? Är det så att ni lirat i ett "tre man anfall" med 2 av dem ute på kanterna lr hur har det sett ut? Har han fått droppa ner till offensiv vänster mitt? För när jag sett han spela har det oftast sett ut så i mina ögon iaf.
Downing lirar väl han också på vänsterkanten? Albrighton däremot är högerytter.
Ja det är faktiskt så otroligt viktigt att man har ersättare för skador, formsvagheter och kombinera olika spelare med andra.
Ja då, det har du rätt i men jag syftade mer på när väl Gerrard är borta för det är han ganska ofta. Älskar Gerrard och lider verkligen med honom och hans skador. Den spelaren som är absolut den skönaste på alla sätt och vis!
Förutom filmningen mot Milan i finalen så bara älskar jag det sättet han lirar boll på!