Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-29, 13:11   #40
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg
Mjo, Nej jag tyckte samma sak när du drog upp de namnen men ville inte gå in på det djupare
Jovanovic har vad jag sett oftast spelat ute på vänsterkanten? Är det så att ni lirat i ett "tre man anfall" med 2 av dem ute på kanterna lr hur har det sett ut? Har han fått droppa ner till offensiv vänster mitt? För när jag sett han spela har det oftast sett ut så i mina ögon iaf.

Downing lirar väl han också på vänsterkanten? Albrighton däremot är högerytter.

Ja det är faktiskt så otroligt viktigt att man har ersättare för skador, formsvagheter och kombinera olika spelare med andra.

Ja då, det har du rätt i men jag syftade mer på när väl Gerrard är borta för det är han ganska ofta. Älskar Gerrard och lider verkligen med honom och hans skador. Den spelaren som är absolut den skönaste på alla sätt och vis!
Förutom filmningen mot Milan i finalen så bara älskar jag det sättet han lirar boll på!
Du har rätt i att Downing är primärt vänsterytter, det är Young som hållt till på högern mestadels i år. My bad.

Jovanvic däremot är en sån där klassiskt felvärning. En typiskt 4-4-2 forward som värvats till 4-3-3/4-5-1 och blivit förpassad till en kant likt Kuyt.

Gerrard och Meireles verkar ju få avlastning av Charlie Adam nästa säsong om man ska tro ryktena.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
poja_90 (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat