Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-01, 22:01   #2
patrik_g
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen första finalmatchen!

Jag som många andra håller Vancouver som favorit här. Man har en bredare offensiv. På måvaktssidan är det 50/50 tycker jag. Både har bra målvakter som är grymma när man är på topp. Men kan också ha sina sämre dagar. Defensiven är bättre i Boston och dom spelar en tråkig hockey som Devils gjorde en gång i tiden. Nu har det räckt till en final.

Vancouver har fått vila sig i en vecka då, man slog ut San Jose i 4-1 i matchen. Räkna med spelsugna spelare från start i denna match. Boston gick till en sjunde avgörande match för andra gången i slutspelet. Spelade match senast för fyra dagar sen.

Räkna med ett kokande Rogers Arena ikväll. Vancouver-spelarna kommer bäras fram av publiken. Har tre raka vinster på hemmaplan mot San Jose, varav en i suden.

Jag tror hemmaplan, ett mer utvilat Vancouver och att Vancouver är ett bättre lag i grunden avgör. Spelar ettan till (1.95) hos Expekt med 5-Units


Lägger även på ett matchserie-spel: Vancouver vinner matchserien med (4-2 i matcher till oddset: (5.20) hos Expekt)
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2011-06-01 klockan 22:03.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat