Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-03, 17:18   #1135
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonas81 Visa inlägg
Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.
Vi på Sharps tjänar absolut ingenting på något form av samarbete med de luffarna, tvärtom. Det är bra de göder bolagen så vi andra kan njuta av bra payouts, det tråkiga är bara att de inte inser det själva. Underhållningen är bara en stor bonus.

Många som hittar hit från R&K är redan totalsabbade när de gäller BRM och tror att "snabba pengar" och "säkra spel" är nyckeln till framgång. Vi vill inte ha hit dem och skyr dem likt myggor på midsommar. Sharps är och kommer alltid vara en sida för seriösa spelare medan R&K förmodligen alltid kommer vara en sida där prioritet ett är att användarnas socialbidrag ska ner i Holms ficka.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), HG (+5), robbson11 (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat