Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122
Svårt att säga så mycket om någon annan sport än fotboll än så länge.
60-70 spel är för litet sample. 200 spel på tennis är egentligen för litet också. Däremot fotboll, där det finns ca 1700 spel kan man se ett mer korrekt resultat.
Generellt sett, tror jag att de lite ovanligare sporterna är de bästa.
Där har spelbolagen mindre koll och kommer därför ligga lite fel ute ibland och tvingas sänka.
Jag tänker på sporter som volleyboll, handboll, rugby med mera.
Kanske även lägre divisioner i större sporter (läs fotboll).
Hur som haver är detta ett väldigt fint projekt och 105% i ROI är ju grymt bra, även om Tinos mål var 110%.
jag hoppas det fortsätter minst lika bra 
|
Iofs har du rätt i det du säger men jag har märkt redan innan att odds som sänkts inom bl.a. tennis och volleyboll på dogs brukar gå ganska bra.. Så jag tror inte att det kommer vara jättedåligt resultat om ett par hundra spel till.. Men det återstår att se  Som sagt 105 i ROI på ca 2300 spel får man ju ändå säga vara ganska OK..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|