Byta sheet eller "spelbok" (lmao) är väl annars standard att göra en gång i veckan på R&K? Jag står för min dåliga inledning på säsongen och har ingen anledning att börja trixa med statsen som normen för dåliga socialbidragsspelare på R&K verkar vara.
Nog för att ni är underhållande klippan och Kitarp, men vad förväntar ni er uträtta med att komma in och tramsa i tråden här? Ni vet vad Sharps står och skriver socialbidragstagare på R&K roliga saker kommer vi ta upp dem här och skratta åt dem. Vad är problemet?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|