Franska öppna ordnade upp sig till slut efter en minst sagt RÖD start. Tradingen på betfair var en kassako för mig medans detta projektet startade rött för att sedan börja peka uppåt sakta men säkert. Sista matchen idag sen så kör vi igång med en ny vecka!
Ogiltigt spel-ID: 408038
Det var tur att jag inte spelade Djokovic som vinnare. Federer visade varför han är the greatest och är det någon som skulle ta Djokovics svit så känns det rätt skönt att det var Federer och ingen annan. Jag lägger en slant på Federer idag med tanke på vad han har visat upp under Franska. Grusstatistiken mot Nadal är inte vacker men så bra som han har spelat under dessa 2 veckor så är det värt en slant till 3ggr pengarna.
Ogiltigt spel-ID: 408706
Testar juniormästarinnan från Franska Öppna '09 Mladenovic här som har 12 raka segrar på detta underlaget, en av de segrarna var just Mona Barthel i en final i Stuttgart. Barthel i en hyffsad form också men 2.50 känns lockande.
Ogiltigt spel-ID: 408704
Sedan fortsätter jag att envisas med Sloane Stephens. Gräsresultatet har sett ok ut i karriären, 8-3 hittills. Här möter hon hemmaspelaren Broady som inte har ett roligt facit på gräs.