Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-07, 17:29   #578
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av potatisodlarn Visa inlägg
Plussade igår efter en underhållande kväll även om jag måste säga att banorna i England verkar himla små. Det går inte att ha anlag för klaustrofobi om man vill lyckas i England.

I kväll så blir det förstås Elitseriespeedway och inget jävla EM-kval.
Ett par spel jag kikar på hittils på NB:

Janusz Kołodziej +1 mot Tomas H Jonasson @ 2.00. Hur tänker de här? Janusz är ju klasser bättre och dessutom +1? Hjälper väl inte om Jonasson får 6 heat

Zetterström +0,5 @ 1,9 mot Walasek. Ska ju vara klasskillnad mellan förarna.

Nicholls är underdog mot Ruud vilket förstås beror på att han är lite sömnig efter gårdagen. Frågan är hur mycket det spelar in. Kanske Eddieh vet hur det är att ha kört i England kvällen innan?
"Two pints of lager,and a bag of crisp,please"

Självklart så måste Scott påverkas av urladdningen igår.Tävlingen var väl inte avslutad före midnatt svensk tid?(Vet ej själv,var tvungen att pysa till jobbet vid 22.20 igår)
Och sedan tidigt morgonflyg till Sverige,(Skavsta)?
Skulle tippa på runt 2-3 timmars sömn för honom och sedan en bilresa i ett för dagen åsk-kvavt Sweden.Inte direkt den ultimata uppladdningen,eller hur.

Hursom,Ruud är ju väldigt snabb på sin hemmabana och borde inte ha några probs att slå britten IMO.Men oddset är för klent tycker jag,det finns bättre lir ikväll.

Återkommer...

Senast redigerad av eddieh den 2011-06-07 klockan 17:35.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat