Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-10, 18:32   #611
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kvällens skörd i speedway-världen. Kommer under kvällen gå igenom marknaden för morgondagens GP från Köpenhamn också, återkommer senare.

Ogiltigt spel-ID: 413187

Polacken har inte gjort någon glad denna säsong, sett riktigt torftig ut faktiskt utan att överdriva. Om jag inte missminner mig helt har han varit uppe på tvåsiffrigt denna säsong kanske 1 eller max 2 gånger. Det håller inte om man ska köra som heatledare i ett speedwaylag, han får se till att rycka upp sig ordentligt! Dock tror jag inte det inträffar ikväll, kommer ställas mot Rico flertalet gånger eftersom hemmalaget får klara sig utan Shields och det är Riders för honom så blir extraheat och alla i Lakeside kan ta hans heat.

No no, kvällens bästa IMO och det enda "rena" picket.

Ogiltigt spel-ID: 413198

Ogiltigt spel-ID: 413201

Testar även att middla den andra matchen för kvällen, riskerar max 1.4u för att plussa 8.6u. Känns som goda chanser att Robins får med sig en pinne från denna match (förlust med upp till 6 poäng) men jag känner att Bees är något för starka trots avsaknaden av Sajfutdinov (Schlein in som gäst). Jackpott vid Bees-viktoria med 3-5p.

Om någon vill ha livescorelänkar till dessa matcher så kommer det finnas i tråden vid matchstart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat