Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-11, 12:47   #86
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 413712

Jag sticker ut med ett spel på Ivanovic här. Hantuchova i sin livs form mot en Ivanovic som är ja, var fan är hon egentligen de senaste åren? Mentalt är hon någon annanstans efter halva matchen oftast. En Ivanovic som kan hålla sina hjärnspöken under kontroll under en hel match kan hon slå vem som helst. Jag spelar henne idag rent av för oddset som i vanliga fall hade säker varit under 1.50 om Ivanovic var stabil och Hantuchova i sin sedvanliga form.
Båda spelarna lever mycket på sina servar och Hantuchova har servat bäst hittills. båda spelarna ligger oftast på över 80% vunna förstaservar. jag håller dock Ivanovic högre som bättre på returer än Hantuchova. Visst har hantuchova förbättrat sin fysik inför i år och verkar bättre än någonsin men jag tycker fortfarande hon har problem med spelare av Ivanovics typ som kan föra spelet med en bra fart om det stämmer. Hantuchova har stora problem med att komma tillbaka in i bollen om hon får sträcka sig lite efter bollen.

Funkar Ivanovics psyke idag så ska hon slå Hantuchova. För det här oddset är jag beredd på att chansa.

Övrigt så testar jag att boka Wozniacki idag mot Berhtel till 1.07. Barthel har spelat smart under hela turneringen. Vågar hon slå lite hårdare och gå fram på nätet som hon har varit så duktigt på så kan det bli intressant att se om hon kan hålla jämna steg under ett litet tag så att man kan trada ut en liten vinst här.