Börjar med ett utlägg på specialspelen och tar tag i H2H's efter.
Ogiltigt spel-ID: 413758
Britten måste börja plocka poäng, och det måste börja ske ikväll! Han ligger en bit efter redan efter tre tävlingar med sina 14 inkörda poäng. I måndags i British Final så visade han upp ett stort och brett register, ungefär som förra säsongen när han var magisk rätt igenom. 2010 när han var här så så knep han bronset, något liknande är väl inte helt omöjligt 2011 men det ser tufft ut. Hur som helst, 3.50 på att Bomber tar sig till semifinal känns lite väl högt så jag investerar 2u.
Ogiltigt spel-ID: 413774
Amerikanen har sett riktigt bra ut 2011 i GP-sammandraget. Leder totalen på 47 poäng, sex poäng före tvåan Gollob. IMO bör det snart bli en dipp och jag blir inte förvånad om den kommer ikväll. 1.83 på att Hancock inte tar sig förbi semifinal känns bra och testas med medel.
Ogiltigt spel-ID: 413771
Ogiltigt spel-ID: 413803
Två långskott på att någon/båda tar sig till final under kvällen. Båda har visat upp fina insatser i Parken tidigare och med det i åtanke så känns gällande odds något höga. AJ har haft problem med kontinuiteten under 2011 så här långt men nu behöver han börja rada upp fina siffror i GP-tävlingarna. Holder har varit lyckad så här långt i alla matcher/tävlingar han ställt upp i. Har på känn att båda blir lyckade i grundomgångarna och tar sig till semifinal och väl där så kan ju allt hända.
Ogiltigt spel-ID: 413818
Ogiltigt spel-ID: 413823
Ogiltigt spel-ID: 413783
Ogiltigt spel-ID: 413786
Avslutningsvis blir det tre vinnar + ett T3. Sajfutdinov har visat upp sin form på senare tid och jag måste helt enkelt testa 10x med en mindre summa. Hampel har gått på knock i sina senaste insatser och kör som i trans. Framförallt 2.25 på att han placerar sig på podiumet ikväll är alldeles för högt! Han är dessutom regerande mästare då han vann i Parken 2010 via en riktigt imponerande insats, inte ett dugg förvånad om han står för en sådan igen ikväll.