Detta var allt för kvällen. Lycka till om någon följer.
Ogiltigt spel-ID: 413909
Dagens i särklass bästa spel IMO! Jag vet inte vad Betsafe tänker med när de erbjuder en jämn H2H mellan dessa. Laguta håller givetvis inte för några GP-tävlingar ännu, har 0+1+2 på de tre första tävlingarna men det blir bättre och bättre. M-B Jensen är Wildcard-förare ikväll, en stor talang men håller knappast för dessa sammanhang ännu. Kul för honom att få delta dock och testa på att köra mot de allra bästa förarna i världen. Laguta ska vara fav i denna till 1.40-1.45, övriga bookies håller med och Betsafe seglar på väldigt djupt vatten här.
Ogiltigt spel-ID: 413898
Danskt mot australiensiskt. Holder uttalade sig under gårdagen att träningen gick magnifikt och han är en av förarna som bör kunna trivas på en sådan pass kort bana som Parken är. Bjerre har pressen på sig att prestera, går det emot lite så kan lätt publikstödet bli en negativ faktor. Håller Holder som knapp fav i denna, 2.00 är mycket bra.
Ogiltigt spel-ID: 413902
Polack-H2H, en väldigt jämn sådan IMO. Hampel kör som sagt i trans för tillfället och har gjort så senaste veckan. Dessutom trivs han i Parken så att han ska stå i 1.95 köper jag icke. Kan säga så här, Gollob ska icke vara fav.
Ogiltigt spel-ID: 413906
Nicki vann säsongspremiären men sedan har det gått troll i maskineriet. Känns bra att gå emot en kall förare i GP-sammanhang, dessutom att backa en av de största talangerna som finns inom speedwayen. Det kommer inte dröja alltför många år innan Sajfutdinov är världsmästare, han har dessutom farten och allt som behövs för att kunna göra bra resultat för en lång tid framöver. Har visat att han behärskar Parken tidigare så varför inte ikväll också? 2.00 är för högt och han är fav mot Nicki ikväll i min bok.