Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-12, 14:46   #653
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

2011-06-12 K Kasprzak (Tarnow) - C Harris (Rzeszow) (Ekstraliga)

Datum: 2011-06-12
Tid: 17:00
Sport: Speedway
Land: Polen
Liga: Ekstraliga
Match: K Kasprzak (Tarnow) - C Harris (Rzeszow)
Period: H2H

Spel: C Harris (Rzeszow) +0
Insats: 4.00
Odds: 2.200
Bolag: Betsafe

Motivering:
Två förare med två helt skilda formkurvor, så varför har då Betsafe satt Kasprzak som relativt klar favorit här?

Hemmabana tycker jag spelar mindre roll idag, med tanke på att Kasprzak verkligen blandat och gett även hemma. Höga berg och djupa dalar, absolut. På sina fyra matcher på hemmaovalen 2011 så snittar han 1.80p/heat. Harris har verkligen börjat visa sitt rätta jag även i Ekstraliga på senare tid och jag blev imponerad senaste matchen jag tittade på.

Kasprzak kör i par med talangen Vaculik och Harris är ihopsnickrad med Okoniewski. Jämför man dessa två följeslagare så är Vaculik några snäpp vassare än Okoniewski utan att överdriva, så även där övertag britten.

Polacken ställs i sina heat mot Rico, Crump x2 och även Harris, absolut inget enkelt heatschema och med sin form vet man aldrig var detta kan sluta. Harris ställs mot Freddie, Bjarne, Kasprzak och Ulamek bland annat. De två förstnämnda har även de blandat och gett även hemma, så jag tycker allt att brittens heatschema är något "enklare".

Dessutom, chansen finns ju alltid att Harris får bli intoppad i något heat om hans lag Rzeszów sackar efter poängmässigt, att denna chans skulle uppdagas för Kasprzak ser jag som högst otroligt då jag ser hans Tarnów som segrare i denna matchen.

Det känns bara fel att få Harris @2.20, jag hade max sträckt mig till ett odds @1.95 på honom i denna H2H.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat