Morgondagens spel utan någon längre motivering:
| 2011-06-13 11:00 | Tennis | A.P. Santonja vs L.Robson |
-2Game |
FT |
9 |
1.900 |
Går med den som har rutinen här. Santonja är en mycket bättre spelare och en smartare sådan. Något hon kan utnyttja ännu bättre på gräset. Kan inte se hur ynglingen Robson, utan någon större erfarenhet på denna nivån, ska ha en minsta chans här. Kommer bli ett för "junioraktigt" spel från Robson och det kommer den rutinerade Santonja att utnyttja till max tror jag.
| 2011-06-13 13:00 | Tennis | F. Pennetta vs A.Bondarenko |
-3Game |
FT |
8 |
2.000 |
Bondarenko har varit skadad under nästan hela säsongen. Hon är riktigt långt ifrån formen, speciellt fysisk. Fysiken är hennes största styrka också, säger en hel del om hennes nuvarande spel. Pennetta är inte heller i bästa form men hon är ändå betydligt vassare än Bondarenko för tillfället. Fysiskt och tekniskt men även mentalt.
| 2011-06-13 13:30 | Tennis | V.Williams vs A.Petkovic |
-2Game |
FT |
7.5 |
1.940 |
Williams har varit borta väldigt länge nu pga skada och gör debut. Formen och träffen är därför långt ifrån bra. Kan inte se hur hon ska gå in här och vinna direkt mot en bra spelare som Petkovic har blivit. Kanske kan det bli jämnt under något set men Williams kommer få det tufft. Man kommer inte tillbaka från en sådan lång skada bara sådär, man tappar väldigt mycket på utebliven matchträning. Dessutom har Venus skyndat på rehaben för att spela denna turnering. Tror helt enkelt att hon inte är redo.
| 2011-06-13 18:30 | Tennis | T.Kamke vs A.Seppi |
1 |
FT |
7 |
2.340 |
Kategori; överodds. Kamkes odds ska absolut inte vara så här högt. Ska vara 50-50 nästan enligt mig. Därför är detta spelvärt. Kamke är bra på gräset och slog Seppi förra året på just detta underlag i Wimbledon. Jämn match väntar tror jag. Provar Kamke.