Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-14, 22:39   #104
Tennisgambler
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 63
Sharp$: 408

TG - Juni till augusti!
Stats: 10 - 9 - 3
ROI: 107.32%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Morgondagens spel, två stycken. Kommer också vara de enda spelen tillsammans med Ward som gäller imorgon. Hinner inte motivera utförligt:

2011-06-15 14:30TennisV.Zvonareva vs S.Williams -2Game FT 9.5 1.910


Tungt spel på Vera. Alltså Williams var usel idag, ja hon vann men hon var näst intill oduglig. Pironkova som haft en dålig säsongstart kunde dock inte vinna, vilket egentligen inte säger något om Williams spel. Serena kommer få det riktigt tung, hon kommer helt enkelt inte orka mot Vera. Vera är en spelare som sliter på varje poäng och får över alla bollar. Serenas form fysiskt och mentalt, såg idag ut att vara långt, långt ifrån topptrim. Hon såg kraftlös ut och helt osynkroniserad. Dessutom är nog hennes återhämtning inte den ultimata just nu efter det långa skadeuppehållet, så risken är att hon imorgon ser ännu tyngre ut. Jag kan verkligen inte se hur Vera inte ska kunna vinna detta, ganska så lätt. Tungt spel alla dagar i veckan!

2011-06-15 12:00TennisP.Kvitova vs E.Makarova +1.5Set FT 8 1.850


Kvitova i halvdan form sen Roland Garros. Makarova utomordentlig på gräs, vann denna
turnering i Eastbourne förra året så hon känner sig hemma. Tror det blir tight och att Makarova iaf kan vinna ett set. Kvitova brukar också vara väldigt trögstartad, så är Makarova med från början så bör ha bra chanser på första set.


Oddsen på spelen lär dala skulle jag tro. Därför bör man inte vänta och hugga direkt om man nu tänker spela på dessa matcher.

Kommer inte kunna se några matcher alls imorgon då jag inte är hemma, vilket är lite surt.

Dags att dra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gervais (+1), Soap (+1)
Tennisgambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat