Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-16, 22:29   #1
Fake
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-06-19 Lillestrom - Stromsgodset (Tippeligaen)



Datum: 2011-06-19
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Tippeligaen
Match: Lillestrom - Stromsgodset
Period: ft

Spel: Stromsgodset
Insats: 4.00
Odds: 4.00
Bolag: Bet365

Motivering:
Her syns jeg Unibet er litt i overkant generøs med oddsen på Strømsgodset seier mot Lillestrøm. Godset er ligger på 3.plass i Tippeligaen med en kamp mindre spilt enn 2.plassen, mens Lillestrøm ligger på 10.plass.

Lillestrøm har slitt med å skulle føre spillet på hjemmebane (1-1-2 hjemme) og formen er heller ikke noe å skryte av med kun en seier på de siste seks kampene i Tippeligaen. De tapte 1-0 sist kamp mot sterke Tromsø på bortebane. Strømsgodset har startet sesongen bra og de har mange gode unge spillere som imponerer. Selv om laget er best hjemme (1-0-2 borte), så skal det være fullt mulig å kunne stikke av med tre poeng på Åråsen. Strømsgodset er et lag som liker å angripe og konsentrere seg om sitt eget spill, mens Lillestrøm sliter litt med å være det førende laget. Dette er et er "lokaloppgjør" og det vil sikkert være en flott ramme rundt kampen.

Jeg tror LSK mangler Gislason (m) (strekk), Eziyodawe (a), Bolly (m) og Knudtzon (m). Godset mangler Nuhu(f), Hansen(m)+Aas(f).

NB: Dette er ikke sikkert vil oppdatere mer etterhvert som jeg har info.
  • Oppdaterer mer etterhvert som jeg har skader bekreftet osv.

Oddsen på et spennende Strømsgodset lag som liker å angripe er for god til at jeg kan la den ligge urørt. De har ganske gode muligheter mot Lillestrøm som sliter litt om dagen.


Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), Blixth1958 (+1)

Senast redigerad av Fake den 2011-06-17 klockan 10:52.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat