Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-18, 13:00   #4
HazardousPot

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 138

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Div4 spelet igår gick inte som jag tänkt mig. Det blev en stor plump i mitt spreedsheet Hoppas på bättre resultat idag, skam den som ger sig.

Ogiltigt spel-ID: 419807

Sätter pengarna på Halmstad, lockande odds, de har vilat en "längre" period. 0-0 borta mot Syrianska har höjt självförtroendet i laget. Örebro är bästa bortalaget i Allsvenskan. Jag tror att de är trötta efter cupen och 4-2 matchen mot Trelleborg samt att de saknar Bedoya. Ett frågetecken, spelar Almebäck?

Ogiltigt spel-ID: 419802

Gefle har 0-0 från sina två senaste hemmamatcher. Den senaste hemmasegern var 2-1 mot Halmstad. Elfsborg vann sin senaste bortamatch med 0-1 mot Djurgården. Min magkänsla säger att Elfsborg vinner.

Ogiltigt spel-ID: 419814

Trelleborg har haft oturen att inte få in självklara mål samt att defensiven inte varit den bästa. Vad det beror på kan man alltid diskutera. Nu skärper TFF till sig och sätter det chanser de får. Häcken har antingen förlorat eller spelat oavgjort på sina fyra senaste matcher. Chibuike har kommit tillbaka men två andra viktiga spelare är avstängda. Tror inte Häcken kan göra nåt när det äntligen släpper för Trelleborg trots att de saknar Pode.

Spelar inte Mjällby-IFK Göteborg. Känns som att den matchen kan gå hur som helst. IFK kollapsade helt mot Djurgården senast. Till dagens match saknar de 5 ordinarie spelare. Mjällby har tappat El Kabir till Italienska Cagliari. Mjällby hade bara två skott på mål senast mot Elfsborg. Inget snack om att El kabir var viktig för Mjällby.

Där har ni mina tankar inför dagens spel. Tjohoo...

Senast redigerad av HazardousPot den 2011-06-18 klockan 13:01.
HazardousPot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat