Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-22, 12:21   #118
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Sela-Simon

Lilla israelen e en lurig spelare men Simon står lite väl högt här tycker jag!

Gilles Muller-Raonic

Kommer backa Raonic en hel del i egen serve och sälja av vid returtagning, otroligt svårbreakad kille som blir svårslagen om det behövs TB!

Hoppas på en hel del 0-15, då kan man spela till ca 1,44-1,45 troligen, beroende på marknadens beteende

Stakh-Ljubicic

Tror att Ljubben rivstartar här och tar ledningen och oddsen droppar till ca 1,30, kommer försöka gröna ut då.

Ukrainaren losade mot Hernych och Schuettler på gräset i år, de har spelat helt okej tennis men Ljubben e svårslagen och SVÅRBREAKAD!

Varningens tecken för Bondarenko, de systrarna har varit inblandade i mycket smutsiga matcher. Alona kan spela som top 10-spelare och sen bara kan hon dö... Jag aktar mig för att trada med henne inblandad, men trots allt en spännande match mot Gajdosova som kan slå in ALLT och bränna ALLT.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat