Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-22, 15:27   #203
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jo men det var väl ingen överraskning direkt, han är ju väldigt mycket mer Örjan än Ludde om man säger så. Om Kari dessutom låg lågt så var det nog beställt en ryggresa.

Ser bra ut sheetet badarn, äntligen över 100! Men om du vore ett börsnoterat företag skulle jag nog avstå att rygga dina kommande 10 spel, den raketkurvan kan ju inte gärna fortsätta utan en liten dipp. Keep up the good work!

Vad tror du om True Q till 12.50/3.25 på bet365 idag, måste ju vara bästa oddset jag sett på ett par veckor iaf (20%/48% i statistiken och möter enklare gäng än genomsnittet den här gången)! ?

Garland Kronos/Tjacke Gold 1.65
-Tjacke har spår 6 men är en stayertyp som knappast kan utnyttja det och Garland är ikapp direkt?

Angående Wallins släpp så är jag i efterhand benägen att hålla med - Karis baissning gjorde nog att han släppte - men till den hästen...?! Ja, ja...!

Ja, det går bra nu...! Samtidigt är det bara detta jag väntat på - har faktiskt aldrig tvivlat då jag har haft (ja, jag vet att jag är jävig) en infernalisk otur, fler gånger än jag haft tur - ta bara Eliploppsfinalen - över 30 units där som pissades bort utav en häst som inte kanske skulle varit med i finalen...

True Q - jag köper platssoddset alla dagar i veckan men är osäker på vinnaroddset då jag inte gillar kusken nämnvärt - True Q behöver en fast hand som han bara verka få utav Kung Åke, går nästan enbart bra för honom i alla fall...

Jag tror Titan Patrik blir svårfångad då det inte kommer bli något tempo i loppet - eller vad säger du om detta, Åke?

H2H - köper Garland rakt av - är som du säger ifatt direkt, om felfri...

Lycka till, ikväll!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat