Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-22, 15:33   #4
Kackerlackan

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3367
Standard

Avd 1. Här sticker en häst ut mer än de andra. Det är Nr 3 Freeman T. Porter. Hästen har enorm kapacitet för klassen. O här så har hästen fått ett bra utgångsläge. Så det är bara o gasa på Conrad o ta över ledningen i tidigt skede...o sedan är det segerdefilering mot ett mål. Given Spik.

Avd2. I avdelning 2 så har Ludde fått ett drömläge med Titan Patrik. Bra chans att leda hela vägen. Främsta motbuden på förhand tycker jag Boman & Racerstina. Plockar även med Ill Re Frö, Bull Trap o True Q.

Avd 3. I avdelning 3 har häst nr 1 ett gott rykte. Men ett lurigt spår på favoriten o riskerar att bli fast så plockar jag med några hästar till på systemet. Det är den troliga ledaren i loppet Freedom Call , Nettan Palema(ryker alla skor ikväll.) Se upp!!. Plockar även med fidusar som Nr 8 Fore Candy, Ojos Del Salado 6 Fred Cobra.

Avd 4. I avdelning 4 så avgörs mycket om nr 1 Beatasine kan hålla upp ledningen!! Om så är fallet så bör segerchansen vara stor. Men jag tvekar o garderar favoriten med Rex Ribb; Ultradidact F, Wiss Rambo & Garland Kronos. Varning utfärdad på Wiss Rambo som var hårt betrod senast på V75 på Mantorp o idag ska rycka alla skor!!!

Avd5. I avdelning 5 så låser jag loppet med två hästar. Har fått en känsla att man måsta ta med Ypperlige Liss nr 4 emot stor favoriten Hat Trick Kemp Nr 3. Satt fast senast o har visat toppform de senaste starterna.

Avd 6 I avdelning 6 tror jag att nr 3 My Lindy Star kan bli svår att nå för bakspårshästarna. Bra spår o läge för att ta över ledning tidigt om Knutsson släpper!!! Enda motbudet är Kung Åkes häst Nr 13 Conrads Linsan.

Systemet
Avd 1. Nr 3
Avd 2. 1,6,10,13,14,15
Avd 3. 1,2,4,8,10,12
Avd 4. 1,5,10,12,13
Avd 5. 3,4
Avd 6. 3,13
720 rader.

Dagens bästa spik.
Freeman T.Porter
Dagens sparlopp
Hat Trick Kemp & Ypperlige Liss