Gårdagen blev en blygsam vinst. Jag skrev ner bara ett resultat då de resterande spelen gav mig 0 resultat. Tröttsam dag igår för att skriva ner allt.
Trevlig överraskning på Tennisinsight i alla fall när man vaknade igår. Bäst ROI under denna perioden! .... i låtsaspengar

Och mitt sheet här ser inte det minsta likt ut. Varför spelar jag inte samma spel här som där frågar jag mig? Försommaren gör mig förvirrad, det nalkas semester tydligen.
Men gårdagen bjöd på en fantastisk match mellan Venus och gamlingen Date-Krumm. Jösses alltså, jag tycker synd om japanskan. Monstermatch av båda spelarna. Det trodde jag ALDRIG.
Högintressant möte idag mellan
Na Li vs Lisicki. Crunchtime för Lisicki idag. Tar hon Li idag vilket hon redan har gjort tidigare i år så lär hennes odds droppa rejält. Piturek, hur gör du?
Annars tror jag mycket på
McHale. Jag har pratat varmt om henne tidigare och hon imponerade verkligen mot Makarova som också spelade riktigt bra. Starkt att vinna den matchen av McHale. Paszek borde inte vara några problem om hon spelar lika bra idag.
Dimitrov-Tsonga. Tsonga var grym under förturneringen och det kanske låter galet att spela emot honom. Men Dimitrov har blandat och gett en hel del på sistone. Förlusterna har varit knappa och han är trots allt en juniormästare av Wimbledon så man kan inte säga att han är obekväm med underlaget precis. Tsonga bokas för 1.16 just nu. Vad tror ni? har Dimitrov en bättre dag borde han väl haka på så att man kan få med sig lite tics eller?
Rochus fortsätter att vara ett orosmoln för Del Potro. 90gr på Del Potro att vinna Wimbledon är rätt så galet högt odds också, bara för att han har Nadal på sin sida av vägen. Innan sin skada hade han övertaget över Nadal med 3 raka vinster. Lyckas han ta sig dit? Lyckas han bättra på spelet? Ingen aning men oddset är rätt så högt kan man tycka.
ATP är inte min bästa sida kan nämnas men jag är fruktansvärt sugen på att ta en del av förhandsspelen och sätta pengarna på Djokovic.
Vad har ni för ideer idag?