Ser ut som en av dom svåraste omgångarna på länge

. NOT!!!!!
Men visst banan är rund, allt kan hända. Det gäller bara att gardera i rätt lopp.
avd.1: kan bli lite körning om ledningen så jag gardera Sanity med dom två andra streckade.
avd.2: kan inte se hur Muscles Spirit tappar ledningen och i den positionen så har han inte förlorat många gånger.
avd.3: Lavec leder från start till mål. Ända emot är om Harpers lägger sig i dödens och neo kommer med sin patenterade avslutningen.
avd.4: klass 2 är det ofta jag spikar i och det här är inget undantag. Gilmour och Wicklow Boko är mina "rivjärn". sen så startar Zackrisson med fyra häst på söndag, en av dom är mitt miljondrag i omgången, ELLION JEM!
avd.5: svår, en eller 5-6st. jag väljer 5-6. passa Pion Zet och La Noire La Dame med springspår. tar också med omgångens skrik (förmodligen) Windsong.
avd.6: finns ingen första häst här tycker jag men en del roliga sträck t.ex. Royal Neo.
avd.7: New Line tidigt till spets, Zingaro Transs R. runda allt mitt i loppet och lägger sig i dödens och håller tempot uppe, 700 kvar går Gidde T.H. ut i tredje och drar tåget, Nash As galopperar, Nino Coger går ut i fjärde 200 kvar, Nino vinner med 2 längder! SPIK!!!
3,4,10
1
1
1,3,4,5,6,8,9
3,4,6,7,8,10
2,3,5,9,10,12
13
756rader/378kr
LYCKA TILL!!!