4, 7, 10
1, 3, 9, 12
1
3, 6, 9
3, 4, 8, 10
5
2, 3, 5, 6, 9, 11, 13, 14
Knåpat klart och blev så här, måste lämna in tidigt pga att jag ska iväg.
Avd 1: Har jag låst och förhoppningsvis kastat bort nycklen. Hade kanske räckt med Sanity och Classic Tile men var bara tvungen att plocka med Youpie. Lite av en personlig favorit då han gett mig pengar tidigare och verkar vara på gång. Hoppas på ett mysigt löpningsförlopp här, då biter spurten garanterat bra!
Avd 2: Var länge inne på att spika Perfect Toll här, men som Haugstad har kört senaste tiden så kunde man tro att han är från Norge. Märks att han är lärling och tycker det är underligt att han gång på gång får chans bakom bra hästar. Omgångens miljondrag hittar vi istället här, nämligen Continetal. Är betydligt bättre än raden, Dan-Åke låter uppåt och Takter är definitivt ingen nackdel. Litar på upploppet tar ut sin rätt!
Avd 3: SPIK! Spets och slut. Motbuden har fått bakspår och jag hoppas Ludde aldrig låter dom komma in i matchen.
Avd 4: Är väl över om Torgil kommer till ledningen problemfritt. Kanske är jag naiv när jag inte tror att Åke kan ha gjort mirakel med hästen på så kort tid, speciellt eftersom att han klarade femtespåret galant sist. Ifall Crowne når ledningen så tror jag inte Torgil plockar ner denne. Lär väl dock bli tempo i loppet då och isåfall vinner Gilmour på speed. Äckligt snabb den hästen!
Avd 5: Egentligen det loppet jag känner mig mest osäker i. Hade egentligen velat ha med sex hästar till men budgeten sprack. Tog med dom fyra bästa och hoppas det räcker.
Avd 6: SPIK! Conchita Exclusive såg ruskigt bra ut sist mot enkelt motstånd och med lite frågetecken på favoriterna så tvekar jag inte. Kaffir ska enligt senaste rapporter gå med skor och har känts dålig i jobben. Indigo tillbaka efter vila + bakspår. Staro Divine har aldrig mött hästar av den här kalibern. Royal Neo och Marshal har backspår. Nä, här hoppas jag Tommy laddar för spets och sen inte släpper någon över bron.
Avd 7: Plockade med alla med chans. Svårt att se mig hur det kommer bli kört så är ruskigt kluven. Garderar och hoppas på skräll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|