Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-27, 00:33   #6
Viggeborn
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Swiden
Inlägg: 35
Sharp$: 675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Vad jag kan se så gick han till São Paulo den 11/3 men har inte spelat en match för laget än. I denna något gamla artikel står det "Luis Fabiano (struggling for fitness)". I övrigt har han ju hyfsad konkurrens där uppe med.

Det var det jag kunde hitta, men någon av de lite mer sydamerikainsatta forumkatterna kan säkert berätta mer specifikt.
Ah, okej. Tyckte det var lite konstigt då han gjort nio mål i VM-kvalet. Fast det sträcker ju sig från slutet på 2007 till slutet på 2009 så mycket möjligt att han har gått och blivit lite rund. Lätt hänt spelare med samba-gener.

Men jag funderar på att spela Humberto Suazo som skytteligavinnare. Han har gjort 19 mål på 46 matcher i den chilenska tröjan. I VM-kvalet vann han skytteligan med tio mål och han verkar vara straffskytt för Chile.

I gruppen har man Mexico, Peru och Uruguay vilket på pappret ser ut att bli rätt så tuff grupp men man slutade tvåa i VM-kvalet så det är ingen omöjlig uppgift. Går allt enligt planen så vinner man grupp C och Brasilien vinner grupp B och då ställs man troligen emot Paraguay eller eventuellt Ecuador i kvarten. Inte omöjligt att Suazo landar på fem-sex mål vilken kan räcka.

Hittar 20 gånger pengarna på Unibet. Något som talar emot är att han bara gjort ett mål på sex träningsmatcher under 2011.
Viggeborn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat