Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-27, 19:31   #224
travexperten
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

nu jobbar vi in dd ikväll!

HALMSTAD - 27 Juni »»



DD-1 AUTO 1609 m

TIPSETTAN: 8 AMARU BOKO - Årsdebueten är avklarad och gjorde ett bra intryck, fast han galopperade en bit och slutade tvåa. Jag blir inte förvånad om han frontar från bricka 8. För startsnabbheten har han och jag tycker formen blir bättre och bättre. Ett roligspik förslag på dd.

MOTBUDET: 7 DEUXIEME PICSOUS - Han har en riktigt bra avslutning i loppen och den kommer säkert att utnyttjas på den korta distansen ikväll.
Lär utmana min tipsetta ordentligt.


SKRÄLLEN: 5 CLASSIC PUZZLE - Han kommer inte att göra bort sig i loppet, många verkar missa honom på spelet. Vi köper med honom riktigt tidigt och han har gått riktigt bra tider. Se upp, med den gott folk!

Rank A 8 B 7-5-1-6-3 C 4-10-9



DD-2 AUTO 2140 m

TIPSETTAN: 1 OOPS D.K. - Vann ifrån dödens senast och jag kan inte tro något annat att formen är fortsatt bra. Läget kanske kan vara lite lurigt, för jag är inne på att hon får svårt att ta ledningen i loppet. Luckan lär komma och då får vi se på avslutning!

SKRÄLLEN: 3 O.U.GLIDE - Jag måste bara ta med "skrällen" på första kupongen. hon har varit riktigt bra en längre tid, men inte fått sätta nosen först. Idag så är det hennes tur att vinna. Då måste man bara ha med henne riktigt tidigt på strecken.
Lär bli stallskriket ikväll!.


MODBUDET: 2 ABSOLUTFIN - Jag gillar hästen riktigt mycket och gör oftast bra lopp hela tiden. Det finns mycket kapacitet i henne. Man måste bara plocka med henne på kupongen. Nu kör vi!

Rank A 1-3 B 2-8-6-5-7-4 C 10-9-11-12



Dagens Dubbel kupong 1 »»

DD-1 8 Amaru Boko
DD-2 1 3

2 Kombinationer x 200:- = 400:-



Dagens Dubbel kupong 2 »»

DD-1 5 7 8
DD-2 1 2 3

9 Kombinationer x 50:- = 450:-
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat