Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-08, 14:15   #13
j.houston
 
j.houstons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 420
Talking

Citat:
Ursprungligen postat av j.houston Visa inlägg
Hallå

någon mer än mig som är sugen på att lira på UFC.

2010-02-05 14:20 Dubbel 1000.00 SEK @2.12
Couture, Randy - Coleman, Mark
Vinnare av fight
2010-02-07 03:00 Ditt spel: 1 1.25 [-]
Serra, Matt - Trigg, Frank
Vinnare av fight
2010-02-07 02:00 Ditt spel: 1 1.70 [-]

Har lagt denna på betway. Motevering nedan:

Couturevs Coleman: båda är bra brottare men Coleman har sett riktigt trött ut på senaste enligt mig. Visst kommer Coleman från en vinst senast mot Bonnar men imponerade inte på något sätt enligt mig som såg den matchen. Couture är minst lika bra som Coleman på marken men har även andra dimensioner som bra händer och sparkar medan Coleman är halvstel. Coture kommer från en vinst mot en ung Vera som var hans återkomstmatch till 205 vilket imponerade på mig. Jag spelar tror Coture tar detta i ett unanimous decision efter 3 ronder.

Serra vs Trigg: Serra kommer från förluster mot st pierre och hughes. tyckte dock att han såg vass ut mot senast mot hughes. serra är vass på marken och i den här matchen kommer Renxo gracie stå i hans hörn och jag har svårt att se han förlora mot Trigg som såg riktigt gammal och dålig ut senast mot kosh och blev knockad i första ronden. Jag bettar till lika del mot trigg som för serra. serra på knock.
satt fint. coleman var så dålig att man storknade, trigg imponerade väl inte heller. skönt...
j.houston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat