Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-01, 14:34   #5
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Sjukt att Viola nästan är favorit i guld, visserligen inte den hårdaste finalen i mannaminne men jag skulle ändå inte taxera hennes chanser till mer än absolut max 10%. Se bara senaste loppet på Lunden där man tydligt såg att hon inte räcker till mot hårdare hästar (fattade inte att hon var favoritspelad där heller för den delen).

En annan lite sjuk grej är hoppet mellan Sanity och Youkon Boko med tanke på hur jämnt de gick senast. Visst gick Sanity i dödens då men med en häst i riktig toppform som inte har några speciella problem med att gå i dödens spelar det inte så stor roll.

Hoppas det blir ordentligt skrik på Perfectly Enough imorrn för jag ser inte att han ska slå finnen. Kikade igenom sverigestarterna och han ser ruskigt okomplicerad och kapabel ut. Tror inte ens han behöver ladda för att knycka ledningen av Örjan på två steg. Ludde är inte med och prissummorna bakom vinnaren är så höga att ingen är dum nog att försöka sig på något som kan fälla favoriten.

För er som gillar H2H så kan jag uppmärksamma er på veckans bjudning från bet365, Zwack före Lucky Moment i V75-7 till 2ggr (är spelbar ner till 1.60 enligt mig, häst, kusk, tränare, startsnabbhet, allt talar för Zwack)!

Senast redigerad av Stekel den 2011-07-01 klockan 14:35.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat