Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-04, 18:18   #826
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Får bli relativt korta motiveringar idag, har en del att gå igenom och det ser ut att finnas ett par fina. Börjar med denna lite snabbt.

Ogiltigt spel-ID: 431921

Finnen har kört bra här tidigare och jag ser ingen anledning till att det skulle ändras faktiskt. Egentligen ingen i gästande Lakeside får falla igenom för att de ska ha en chans ikväll. Hougaard har jag faktiskt aldrig gillat och han har varit lite up&down på sistone. Tror han får det svårt att slå Nieminen med fyra pinnar i kvällens match. Oddset är dock sänkt till 1.85, men det är fortfarande riktigt bra då det är linan jag spelar på. I min värld bör oddsen sitta ungefär så här: -2.5/+2.5 1.80/1.90, så detta blir för bra för att jag ska hålla fingrarna borta.

ED: Nu var det jag som yrade i nattmössan tidigare, givetvis är det av yttersta vikt att poängtera att Nieminen kommer få fem heat ikväll då Lakeside kör R/R för skadade Shields. Hougaard får fyra tops om han inte gör en kanonkväll och får köra nominerings också (men det scenariot känns väldigt osannolikt dock) så räknar med ett mer heat för finnen ikväll och då SKA han fixa denna ATS!

Senast redigerad av Overkill den 2011-07-04 klockan 20:04.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat