Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-04, 22:33   #835
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Spoiler:
Det kommer fortgå så länge du spelar skit...!

Skämt åsido. Jag hade en likadan "downsloap" i början av mitt rekande, men jag vände detta enbart genom att tro på min egen idé - så med ditt kunnande, vilket alla kan se, så kommer det vända - det gäller bara för dig att TRO på dig själv och dina idéer i nuläget - och att du gör en analys utav varför det går som det går, just nu...!

Är det en tillfällig svacka, eller ett "systemfel"? Kolla igenom vad som fungerat förut och vad som gått åt helvete nu! Detta tror jag är enda sättet att vända trenden på!

Kör på nu så kommer det att vända...!

Lycka, till...!

/Badass
Tack för stödet, Badass!

Saken är den att jag gör precis som jag alltid gjort, jag har inte förändrat något och det har fungerat i flera år tidigare men nu verkar det vara någon form av troll i systemet. Så det jag känner är att detta är en jävligt djup men ack tillfällig svacka.

Det är bara att jobba på, jag är nog den siste på jorden som skulle ge sig bara sådär när det fortgår så här. Vinnarskallen är stor och jag vet/har lovat mig själv att jag ska visa gröna siffror varje säsong och 2011 är absolut inget undantag!

Tack än en gång!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat