Citat:
Ursprungligen postat av ssam
Läs och njut av denna.....
"Levin- 2011-07-05 10:58:51Jag ska chansa dubbel med Frankrike och NZ med småinsats.
Jag är medveten att frankrike är en nästan gäng som från LYON. Dom vet hur dom ska spelas , taktik och allting annat.. LYON DAM är en av de bästa världens lag för damer, Tyskland får rätt svårt att genom frankrikes mur. Frankrikes mur är för starkt! Jag tror inte frankrike kommer slarva idag, och frankrike kommer igenom tyskarnas mur ganska lätt. Typ 9 av startelvor kommer ifrån Lyon klubb. Jag såg då Canada mot Frankrike. Frankrike spelar för BRA. Tysklands spel är uselt verkligen... nu ska dom väl spela bra mot frankrike? tror inte på! skit i samma tar man frankrike idag , tack och hatten av! DELIE GÖR MÅL!"
|
Skönt att inleda dagens första visit till Sharps med att ögonen blöder pga R&K-grammatik. Dags för dem att starta ett juniorforum?