Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-05, 17:39   #842
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Väntar på att Sportingbet, Expekt och Betsafe ska släppa några förarspecialer. Tills dess har jag tagit dessa så länge, och det kan även bli finito för kvällen iochmed dessa.

Ogiltigt spel-ID: 432684

Anton kör som reserv för Indianerna ikväll då han sänkt sitt snitt allt eftersom under kvällen. Detta medför att han kommer få fler än fyra heat ikväll, 5-6. Freddie har kört mycket bra hemma, men att han ska ha ett sådant här övertag ikväll, det är inte rätt.

Ogiltigt spel-ID: 432685

Ryssen ska bara ha en edge i denna H2H, båda kör på reserven. Vad jag vet om har Madsen aldrig kört på Gubbis tidigare och det bör bli problem att hitta rätt inställningar och hitta runt så här direkt. Gafurov såg bra ut under gårdagen när han körde för Poole med sina 8 poäng (motorstopp i ett av sina fem heat dessutom). Gaffer bör vara fav till runt 1.75, hade satt max 1.80.

Ogiltigt spel-ID: 432687

Viktigt för Västervik i sådana här täta matcher, som jag förväntar mig att kvällens blir, att Bomber steppar upp och spelar ut hela sitt register. Känns lite lustigt att han inte fått ut mer av det han visar upp i andra länder. Detta är egentligen en relativt låg total sett till hans kunnande och vanligtvis hade den kanske legat en eller två poäng högre. Till 1.90 måste jag faktiskt testa att britten fixar minst 9 poäng under kvällen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat