V75 Jackpot Halmstad!
Stålar att hämta hem på veckans V75a med Jackpot!
1: 6 Staro Divine, möter ston, visserligen "eliten" men "form slår klass" och hon har visad dunderform! Rusar till spets och håller undan på kort... spik att börja V7an med!
2: är inte 6+7 bäst här? reservidéer på (2-1)... tycker Båth´s stallform är dunkel så jag tar bort 3an ur tankegångarna, nå´n annan jag missat????
3: 2-4-11... initialt, finns några andra, men då är form eller läge helt fel...
4: här e jag på vingel än så länge... hjälp mig gärna! 5-8??? 7 trots stallformen? 1an på läget??? 3an blir nog överstreckad på StigErik... är den så märkvärdig???
5: 3-4-5-10... kan räcka en bit!
6: svårt...eller? Gör 5an om loppet fr senast vinner han väl!? 3an?? tar gärna bort allt med Conny!!!! 4an kan vara aktuell... 6an? kan Hockey få till denna styrning... nja??? Åke väljer enda stoet i loppet, måste väl med....men??? Giller Love You-hästarna enormt...men här har väl 12an fått helt fel läge...och Hockeys har vi ju redan nämnt... svårt som sagt....
7: 2640m/volt... brukar vara bra för 6e springspår, visst ska Evison räknas, men detta vinner väl Åke med 10an.... tror Bergharns får glänsa i norr... 5an är bra, men jag känner ändå att det blir tufft.... ere spik på Kung Åke???
Väl mött med era idéer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|