Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-06, 15:27   #3
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Du hade ju några helt klara tankar förra veckan, så jag lyssnar med spetsade öron till vad du säger... tack för att du ger klart på Kung Åke i sista!
Men... inte e väl Staro sämsta favvon på länge... visst, håller med om att det är sällan sådana lopp upprepas som hon gjorde senast, men just hon har ju gjort sådana nästan hela tiden! Kommer ihåg hur Ingves satt och länsade undan med henne 10/5 på full väg... hon bara går undan! Men visst kommer en torsk förr el senare....

Carlos har jag tagit bort i första rundan på att Timos inte går nå´t utanför Valla... fast den vann ju på Rättvik, ingen regel utan undantag! Jorma e min "boggey-kusk" litar jag på honom så skiter det sig... streckar jag blir det inget av det... därför chansar jag oftast med att stå över honom, det kan kosta ibland...

Jag törs inte spika Juulemannen, aldrig spik från bakspår.. och jag är inte som Nybrink, som tjatar om detta bara för att i nästa andetag spika nån från just bakspår...

Just Klio Face var min nästa häst i avd5 där jag bara nämnde fyra st... kul att du nämner "kusk+" då det är Riccardo som sitter bakom Staro i 1a avd...

Inte f-n kan du lira Harry resten av året.... Shimmer & Jasper tittade jag på, men två 10åriga vallacker från bakspår på kort i V75...nja, men kommer det vettigt till och det andra kör bort loppet så varför inte...

Jag ska läsa in mig på dina tankegångar!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat