Citat:
Ursprungligen postat av DrD
Men... inte e väl Staro sämsta favvon på länge... visst, håller med om att det är sällan sådana lopp upprepas som hon gjorde senast, men just hon har ju gjort sådana nästan hela tiden! Kommer ihåg hur Ingves satt och länsade undan med henne 10/5 på full väg... hon bara går undan! Men visst kommer en torsk förr el senare....
Just Klio Face var min nästa häst i avd5 där jag bara nämnde fyra st... kul att du nämner "kusk+" då det är Riccardo som sitter bakom Staro i 1a avd...
|
Möjligt att jag får stå med dumstruten efter det här men jag står fast vid att det är en riktigt dålig favorit, bara att hon ska få ta spets i det här gänget från ett spår några hack för långt ut är inte självklart och utan ledning är hon nog stekt direkt. Jag har nog Pebbly som förstahäst och det kan hända att hon blir favorit till slut. Trodde inte hon skulle stå sig i konkurrensen efter fyraårssäsongen men hon har hävdat sig bra i klassen. Pyjamashästen har kraftigt oddshöjande rad och given vid gardering från det läget. Bring Me Luck duger inte, hon var löjligt speedig för ett par år sedan men har gått tillbaka lite tycker jag. Hemskt konstigt att Erik kör Tiffany för övrigt, jag tror ändå Bobtail är bättre och att det kommer bli spelvärde på den nu!
Kuskplus var kanske att ta i men något minus tror jag inte det är iaf. Jämfört med konkurrenterna som får sämre kuskar så är det ju extra intressant!
Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk
2: Dollar Acces tror jag mkt på i andra som gick bra sist. Känns som det står mellan den o balticas.
3: Chimall TT gillar jag, men räcker den till i guld är frågan
|
Var inte Dollar ganska tam senast efter smörlöpning, var väl skyldig att vinna för godkänt där eller?
Det är ju som sagt mer ett silverlopp än guld och vi vet ju hur överlägsen Chimallen är där när allt är tiptop. Kommer alltid snett på den jäkeln men det ska bli intressant att se vad Persson säger, är han lika uppåt som senast så kan det rentav vara spikläge.