| 2011-07-06 20:30 | Elite League | Coventry vs Panthers |
+12.5 |
FT |
3 |
1.850 |
| 2011-07-06 20:30 | Elite League | Poole vs KL Stars |
+14.5 |
FT |
3 |
1.750 |
| 2011-07-06 20:30 | Elite League | E.Kennet under 10 poäng |
. |
FT |
2 |
2.150 |
| 2011-07-06 20:30 | Elite League | E.Kennet vs T.Batchelor |
. |
FT |
2 |
2.000 |
De två första liren är inte så mycket att motivera tycker jag.Lirar nästan uteslutande på underdogen i England.Mycket pga deras "joker-regel" (dubbla poäng vid tio poängs underläge)
Kenneth har imponerat på hemmabana,men det blir inte lika lätt ikväll från hans No:5 position.Nicki och Emil är de båda lagens ettor,tror även att en sån som Batchelor med sina fuskiga rullstarter kommer knäppa honom på näsan.
Btw,jag älskar att läsa Google translate på polska;
Antonio Lindbaeck: Vissa människor tror att bilkörning är en bris Speedway
Rider KS ROW Rybnik, 26-årige Antonio Lindbaeck lyste inte på tisdag mötet mellan Dackarna Målilla Elitserien och Indianerna Kumla. Stående medlem Grand Prix 2011 i fyra starter och har tjänat 6 bonuspoäng.Indier från svensken ombord efter hård kamp besegrade Griffins i deras område i förhållande 45:44. "Toninho" i denna strid var inte, emellertid, som motståndare till stora peruker av världens speedway, och den bästa spelaren, som han besegrade, var belägen i ett mycket dåligt omhändertagande av Hans Andersen . Antonio på tisdagen gjorde så dåligt att det var zwyzywany av en av fläktar. - sa allt ståhej Lindbaeck. Minns att Lindbaeck Antonio var i Sverige truppen till lördagens World Team Cup semifinalen i Vojens. Tre Kronor Teamet kommer att möta i denna konkurrens med lag från Australien, Danmark och Tyskland. "Toninho" med ett snitt på 2,415 punkter / växeln är för närvarande den mest effektiva stridsflygplanet KS ROW Rybnik, och klassificering av övergående Grand Prix av resultaten av 24 mesh är en avlägsen fjortonde plats.
- Vissa människor tror att rida en speedway är en bris. Tja, jag alltid säga till sådana människor, för att sedan red motorcykeln och försökte sin hand. Då brukar hamnar skällande