Vad roligt att se att ni gillar min idé.
Jag har väldigt bra koll den koreanska starcraft 2 scenen just nu. Jag har alla premium konton och sånt man kan tänka sig för att hålla högst koll på alla spelare. Jag försöker också etablera kontakt med inside information så som nuvarande träningssituationer för spelare.
Jag har dessvärre inte mer statistik än vad jag skriver i min spreadsheet. Jag la till den statistik jag hade då jag just precis har börjat spela på det här spelobjektet, jag har fört anteckningar i ungefär en månad för att se hur formen går för alla spelare.
Precis som kalles skrev så är pinnacle ett måste inte bara för det här spelobjektet. Men här är det verkligen ett måste för att det bara är de som erbjuder spelen.
Jag hoppas att min statistik kommer att vara där den är just nu det tror jag också den kommer att göra för oddsen är väldigt skeva det ända som är svårt med esport bettingen är att oddsen svängen kraftigt fram och tillbaka på marknaden så att hitta det perfekta oddset är i princip slumpen. Även om oddset är väldigt fel så kan det svänga till åt hållet ännu mer fel för att personer spelar på sina "idoler" och då blir oddsen ännu bättre för oss duktiga betting spelare.
Jag håller gärna den här tråden öppen för diskussion om esport.
Lycka till alla ni som följer mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|