Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B
Låter jävligt intressant detta! Har själv varit intresserad av ESPORT för 1-2 år sedan, denna dagbok kommer följas slaviskt 
|
Okej vad roligt. Själv har jag sysslat med esport i ca 6år medan jag har sysslat med betting i ca 1år från och till men aldrig riktigt lyckats men nu när jag har min stora passion för esport så kommer jag verkligen satsa då jag älskar att kolla på det, varför inte generera pengar från det också
Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Är detta PC-spel, typ Counter Strike odylikt? Upplys en okunnig...
/Badass
|
Misstänker att du fick ett bra svar från Performance
Citat:
Ursprungligen postat av performance
|
Perfekt med en person som svarar före mig själv. Måste bara säga roligt att du fortfarande håller på du känner nog till mig sedan tidigare
Citat:
Ursprungligen postat av kropotkin
Trodde att det bara var illegala koreanska bookmakers som erbjöd sånt, dags att fixa Pinnaclekonto!
|
Haha, ja det är ju nästan så det är just nu, men Pinnacle har det också men det är dock en ganska liten marknad och låga limits men det räcker för mig och för att bygga statistik
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle
Pinnacle är ett måste
ONT: Jävligt intressant, har själv funderat på att börja lägga spel inom andra sporter, pingis och golf i mitt fall. Kommer att följas.
|
Som du skriver så är det ett måste med pinnacle, Det är ju i de små marknaderna som man genererar de stora pengarna så varför inte? Det är ju dock svårare att få information där så ett intresse för sporterna må vara det viktigaste.
Citat:
Ursprungligen postat av Soap
Alltid intressant med ovanligare spelobjekt, kul initiativ med egen speldagbok för detta. Ivf; hur länge har du spelat på esport och har du en hum om din tidigare spelstatistik på just detta?
|
Jag har inte spelat på esport länge men som jag beskrev tidigare i den här posten så har jag väldigt stort intresse för esport och jag följer det dagligen och spenderar nog runt 4-5h dagligen på att analysera spelares matcher och kolla alla matcher som spelas just den dagen som är möjliga att se. Jag har tyvärr inte mer statistik än den jag anger i min spreadsheet.