Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-07, 14:23   #50
muRum

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
SC2 är riktigt kul att spela på. Tycker ofta dogsen står i för höga odds. Särskilt i lagmatcherna GSTL. FXO undantaget som bekräftar regeln.

Ska bli väldigt skoj med NASL till helgen och sedan MLG ganska snart efter det.

EDIT: MC fick stryk av Bomber igår btw, felrättat i ditt spreadsheet.
Oj det var jag som hade markerat fel spelare det var Bomber jag spelade till oddset 2.080. Ber om ursäkt för det men det spelar inte så jättestor roll då det bara är min statistik som jag förde in efter spelens slut.

Ja det ska bli riktigt skoj med NASL till helgen men jag vill ha odds NU för jag kommer inta ha tid att spela på det live :(

Nja ibland kan det vara så att underdogsen är underskattade men i det här fallet med oGs-TL mot MVP så förstår jag inte alls hur man kunde sitta och förlora en match utan att ens spela ut HuK. Bedrövlig coachning. Jag tror också att det finns värde i IM till morgondagen men jag ska vänta och se.
Sedan kommer naturligtvis NS HoSeo att spelas då FXo saknar sin enda Code A spelare. Det är dock låga odds men jag inväntar nästa skiftning i oddsen för att se åt vilket håll de går. Antingen blir det spel på de till högre odds eller så skiter jag i spelet för att det blir för nära där det ska ligga.

FXO är bara för bedrövliga för att vara med i GSTL.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat